Evas

En blandad blogg om handarbeten och livet.

Sytt!

På dagens schema stod det.
SY HANDTAG

Det kändes ju smidigt!

Det blev 14 st. Nu kan jag roa mig resten av dagen och se fram mot vårens sista handarbetscafé i kväll. Ute är det regnigt och gråkallt. Vattnet behövs men det fick gärna vara lite varmare. Önskar er alla en fin Kristi himmelfärdshelg.
RSS 2.0 | Trackback | Comment

4 Responses to “Sytt!”


  1. Handarbetscafe’ låter trevligt! Vad ska du sätta handtagen på?

  2. admin

    Handarbetscafé är trevligt. Vi har haft det varannan onsdag i många år nu. Vi håller till i vårt församlingshem. Träffarna är öppna för alla som vill men det är mest samma gäng som kommer.Handtagen? Det visar sig så småningom!/Eva S


  3. Vilka fina handtag! Men vad ska dom sitta på?

    Vilken trevlig aktivitet – handarbetscafè!

    Hoppas att du hade en trevlig Kristi Himmelsfärdsdag:)

  4. admin

    Snart Heidi, visar det sig vad handtagen ska vara till. Det går inte så fort i min verkstad. Våra handarbetsträffar är trevliga. Det poppade ju för några år sedan upp stickkafé både här och där. Vi kallar det handarbetas….. i stället och inte bara stickare är välkomna. /Eva S

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>